Dokonanie wpisu do ewidencji placówki niepublicznej


Dokonanie wpisu do ewidencji placówki niepublicznej

Wymagane dokumenty:
1) Zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
2) Postanowienie wydane przez Kuratora Oświaty (opinia) o utworzenie szkoły niepublicznej.
3) Statut szkoły.
4) Wewnętrzny system oceniania.
5) Wykaz kadry dydaktycznej.
6) Ramowy plan nauczania.
7) Zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art.7 ust.3 ustawy o systemie oświaty.
8) Umowa najmu lokalu.

Opłaty:
Bez opłat.

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Szczecinku, ul. 28 Lutego, 16 pokój 101.

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego tel. 37-29-282.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Ulgi:
Brak.

Informacje dodatkowe:
Zobowiązanie osoby prowadzącej szkołę do zgłoszenia w ciągu 14 dni zmian w danych zawartych w zgłoszeniu, powstałych po wpisie do ewidencji.

Podstawa prawna:
- art.217 § 2 ust. 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
- art. 5c ust. 3 i art. 82 ust.3 i 3a Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz.U. z 1996 r. Nr 67, poz. 329 ze zm.).
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki