Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej


Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej

Wymagane dokumenty:
- zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
- postanowienie Kuratora Oświaty w Szczecinie,
- statut szkoły,
- wewnątrzszkolny system oceniania,
- wykaz kadry dydaktycznej,
- ramowy plan nauczania,
- zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust., 3 ustawy o systemie oświaty,
- umowa najmu.

Opłaty:
Bez opłat.

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Szczecinku, ul. 28 Lutego 16, pokój 106.

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego, tel. 37-29-284.

Tryb odwoławczy:
Przysługuje odwołanie od decyzji za pośrednictwem Starosty Szczecineckiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Ulgi:
Brak.

Dodatkowe informacje:
Zobowiązanie osoby zgłaszającej do zgłoszenia w ciągu 14 dni wszelkich zmian danych zawartych w zgłoszeniu, powstałych po wpisie do ewidencji.

Podstawa prawna:
Art. 104 § 1 Ustawy z dnia 14.06.1960r.Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 5c ust.3 i art.85 ust.3 z dnia 07.09.1991r., o systemie oświaty (Dz. U. Nr 67 poz. 329 z 1996r. ze zm.).
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki