Pozwolenie na emitowanie hałasu do środowiska


Pozwolenie na emitowanie hałasu do środowiska

Wymagane dokumenty:
- wyniki pomiarów stwierdzające, że poza zakładem przekroczone są dopuszczalne poziomu hałasu,
- wniosek, poprzedzony postanowieniem organu właściwego do wydania decyzji o konieczności jego przedłożenia.

Opłaty:
Na podstawie ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zm.) opłata wynosi:
- od wniosku 5 zł,
- od załącznika do wniosku 0,50 zł.

Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek w raz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Starostwa tj. w pokoju Nr 101 natomiast po odbiór dowodu rejestracji należy zgłosić się w pokoju Nr 9, tel. Nr (094) 37 29 235 w godzinach pracy urzędu.

Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój Nr 9, tel. 37 29 235.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Starosty Szczecineckiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Podstawa prawna:
Art. 230, 231 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 ze zm.).
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki