Zgłoszenie instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia
Wymagane dokumenty:
- wniosek o przyjęcie zgłoszenia,
- zgłoszenie sporządzone zgodnie z art. 152 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 ze zmianami).
Opłaty:
Bez opłat.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek i zgłoszenie należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Szczecinku pok. nr 101.
Termin załatwienia sprawy:
30 dni od daty doręczenia zgłoszenia.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 5 tel. 37 29 238.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji, w której organ zgłasza sprzeciw przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie, za pośrednictwem Starosty Szczecineckiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 1229 ze zmianami),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 listopada 2001r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia ( Dz. U. Nr 140, poz. 1585).
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował: