Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym
Organizowanie procesji, pielgrzymek, lub innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych wymaga uzgodnienia, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, z właściwymi organami administracji rządowej lub samorządowej.
Wymagane dokumenty:
Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości.
Opłaty:
Nie dotyczą.
Miejsce złożenia wniosku:
Sekretariat Starostwa, pokój nr 101.
Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
Ulgi:
Brak.
Dodatkowe informacje:
Uzgodnić trasę przebiegu z policją.
Podstawa prawna :
Art.65 ust.6 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr 98 poz.602 z późn. zm.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował: