Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym


Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi

Organizowanie procesji, pielgrzymek, lub innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych wymaga uzgodnienia, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, z właściwymi organami administracji rządowej lub samorządowej.

Wymagane dokumenty:
Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości.

Opłaty:
Nie dotyczą.

Miejsce złożenia wniosku:
Sekretariat Starostwa, pokój nr 101.

Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg.

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.

Ulgi:
Brak.

Dodatkowe informacje:
Uzgodnić trasę przebiegu z policją.

Podstawa prawna :
Art.65 ust.6 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr 98 poz.602 z późn. zm.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki